Pages

Bienvenue !

Bienvenue sur ce blog.

C'est mon antre et mon havre de paix où j'expose librement les sentiments qui m'animent et mes vagues de créativité.


Afin de faciliter des lectures parfois désordonnées, je vous invite à utiliser cette liste d'articles à votre droite. Ils sont au moins dans l'ordre chronologique ici, contrairement à la mise en page sommaire du blog (restreinte par l'utilisation de Blogger ...).

Les commentaires sont naturellement attendus, n'ayez pas peur de moi ;)


Bonne lecture !

25 févr. 2015

Born to die ...



I'm getting OLD - I don't want it.

My spirit is not one of those who will survive through the years. I don't have the patience it asks to grow up, mature and finally settle down to do whatever it is they want us to do. I'm not one of them, I don't fit in.

And, if you know me, if you know the way I feel right now ... That's because you're the same. We don't get to see the future the way someone else sees it for us. We may never see it, at all. And that's the truth : we were born to die YOUNG !

No one like us wants to live another day because we just don't care. We don't need this, we don't need serious. All we need is fun. And that's something you lose when you grow up ... In fact, no one like us wants to grow up.

I don't.

You don't. Face it ...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire